اسلایدر

لمپارد: المپیک را بر سر فوتبال نزنید!
هواداران چلسی

رسانه‌های انگلیسی از فوتبالیست‌های این کشور انتقاد می‌کنند و می‌گویند آنها باید از قهرمانان المپیک یاد بگیرند.

فرانک لمپارد، هافبک چلسی گفته انگلیس باید از ورزشکاران المپیکی الگو بگیرد.

انگلیس امشب به مصاف ایتالیا می‌رود و این آخرین دیدار تیم روی هاجسون پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 است، جایی که انگلیس باید در دو دیدار اول با مولداوی و اوکراین بازی کند.

پس از درخشش ورزشکاران بریتانیا در المپیک، رفتار فوتبالیست‌های انگلیسی به‌شدت زیر آتش انتقادات قرار گرفته و لمپارد در این زمینه می‌گوید: «نمی‌دانم این حرف‌ها درست است یا نه، اما ظاهرا فوتبال زیر ضربات قرار گرفته. البته ما ناکامی‌های خود را هم در ورزش داریم اما ما که تنها نیستیم.

 

این المپیک به شکلی فوق‌العاده عالی پیش رفت. ورزشکاران، اتمسفر، تعامل کشورهای مختفل در یک مکان، همه این‌ها عالی بود.

اگر هر کدام بتوانیم از این المپیک یک درس بگیریم، همه درسی خوب گرفته‌ایم. حضور در این‌جا و جو شادی که بر المپیک حکمفرما بود عالی بود. ما این جو را همیشه در فوتبال نداریم و بسیار نیروبخش و پرطراوت بود.
قهرمانان المپیک را پس از بردن یا باختن ببینید. آنها تا چه حد متواضع هستند. البته طبیعی است که فوتبال را با المپیک مقایسه کنند، اما این دو موضوع کاملا متفاوت هستند. در المپیک طرفداران رقیب بر سر شما فریاد نمی‌زنند. آن جو خصومت‌آمیز این‌جا نیست. مردم به امید تماشای اشتباهات شما به ورزشگاه نمی‌آیند. به یاد داشته باشید، این حرف‌ها هم برای داخل میدان است و هم خارج میدان. به همین دلیل است که فوتبال تا این حد ویژه است. ما آن را برای آن‌چیزی که هست دوست داریم.

در فوتبال همه طرفدار تیم محبوبشان به دنیا می‌آیند. طرفداری در فوتبال چیزی است قبیله‌ای. ما صعودها و سقوط‌ها را به روش‌های متفاوتی تفسیر می‌کنیم. این همان زیبایی فوتبال است.

در حال حاضر همه از المپیک می‌گویند، اما به سرعت اوضاع به حالت عادی برمی‌گردد و بعد باید آن‌چه آموخته‌ایم را به کار ببندیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:لمپارد: المپیک را بر سر فوتبال نزنید!,
ارسال توسط مصطفی بختیاری